Info

Welkom bij Sint-Amandsbasisschool Noord, gelegen in het hart van het mooie Kortrijk. Onze school biedt een warme en boeiende omgeving voor kleuters en leerlingen in het lager onderwijs. Ons enthousiaste team staat klaar om je kinderen op de meest zinvolle wijze te begeleiden in hun ontdekkingsreis. Daarbij koesteren we respect en waardering voor iedereen in onze diverse samenleving. Samen creëren we een rijke en inclusieve leeromgeving waar elk kind kan groeien en bloeien. Stapje voor stapje, sprong na sprong gaan we samen lerend door het leven. Ons logo benadrukt dan ook de verbondenheid in diversiteit.

Directeur Koen Vanwynsberghe

Aan het roer van ons schip staat directeur Koen Vanwynsberghe.
Hij zorgt er samen met het hele team voor dat onze school blijft varen.

Secretariaat

Voor vragen over inschrijvingen, leerlingenfacturen,... kan je terecht bij Delfien Van Biervliet van het secretariaat.

Zorgcoördinator lager

Juf Caroline Anthierens is de zorgcoördinator voor onze lagere afdeling.

Zorgcoördinator kleuter

Juf Annemie Blomme is de zorgcoördinator voor onze kleuterafdeling.

Ouderraad

Als school vinden wij een nauwe band met de ouders heel belangrijk. Ook jij kan lid worden door contact op te nemen met de voorzitter Friedl Vanholle.

Brugfiguur Semra Filiz

De brugfiguur op onze school is Semra Filliz. Bij haar kan je terecht voor alle vragen rond werk, opleiding, hobby's, financiën of gewoon voor een goed gesprek.

Ons team